سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بیش از ۳۵۰ پزشک در بخش‌های ویژه کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از حضور بیش از ۳۵۰ پزشک فوق تخصص، متخصص و عمومی و همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ پرستار در شیفت‌های مختلف در بخش‌های ویژه کرونا در مراکز درمانی استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه ارایه خدمات درمانی و تشخیصی در مراکز منتخب دانشگاه آغاز شده و در حال انجام است.

او گفت : با اختصاص بیمارستان‌های گلستان و فارابی و محمد کرمانشاهی و سایر بیمارستان‌ها در شهرستان‌های استان به درمان بیماران کرونایی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در این مراکز حضور یافته و با از خودگذشتگی و ایثار به درمان بیماران می‌پردازند.

او افزود: راه‌اندازی مرکز بیماران حاد تنفسی (بیمارستان نسیم) در بیمارستان امام رضا (ع) با تعداد ۱۲ تخت مراقبت ویژه تنفسی و همچنین اضافه شدن هفت تخت ویژه تنفس در بیمارستان فارابی از اقدامات انجام شده در هفت روز اخیر بوده است.

روشنی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکنون بیش از ۵۰۰ تخت بستری و ویژه در استان به درمان بیماران کرونا اختصاص داده شده است.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.