سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال گذشته ۳۹۶ پروانه نظام صنفی در شهرستان مهریز صادر شد

رئیس تعاون روستایی مهریز از صدور ۳۹۶ پروانه نظام صنفی کشاورزی در سال گذشته خبر داد.

محمود اکبری رئیس تعاون روستایی مهریز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از صدور ۳۹۶ پروانه نظام صنفی کشاورزی در سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: نظام صنفی کشاورزی با هدف دفاع از حقوق و منافع صنفی بخش کشاورزی در زمینه تولید، هویت بخشی به مشاغل آنها، تامین امکانات و خدمات اجتماعی تولیدکنندگان و بهره‌برداران کشاورزی در سال گذشته با عضو گیری ۳۹۶نفر مشغول به فعالیت است.

او افزود: شبکه تعاونی‌های تحت نظارت این اداره برای تامین نیاز‌های اعضا و روستائیان ۹۹۴تن انواع کود شیمیایی و ۲۷هزار و۶۰۵ تن انواع نهاده‌های دامی را در سال گذشته توزیع کردند.

رئیس تعاون روستایی مهریز به توزیع شیر در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: ۱۰هزار و ۸۶۶ تن شیر در دو ایستگاه شیر شرکت تعاونی دامداران شهرستان مهریز خریداری شده است.

او گفت: صورتحساب‌های مالی، مدارک و اسناد مالی ۹ شرکت تحت نظارت اداره تعاون و روستایی مهریز در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است.

اکبری با اشاره به حسابرسی عملیاتی شرکت‌های تعاونی در سال ۹۸ تصریح کرد: به ۶ شرکت تعاونی پیشنهاد‌های اصلاحی برای تشخیص فرصت‌های و بهبود عملیات ارائه شد.

او افزود: ۵ شرکت تعاونی روستایی، ۴ شرکت تعاونی کشاورزی، یک شرکت تعاونی تولید روستایی، یک نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی تحت نظارت اداره تعاون روستایی فعالیت می‌کنند.

اکبری ادامه داد: اداره تعاون و روستایی شهرستان مهریز وظیفه هدایت، حمایت و نظارت بر تشکل‌های روستایی و کشاورزی در این شهرستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.