سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش بسیجیان برای ضدعفونی شهر شهداد، دهستان تکاب و سیرچ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام شهداد ازحضور ۱۲۰۰ نفر بسیجی در ضدعفونی شهر شهداد، دهستان تکاب و سیرچ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسینی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام شهداد گفت: با تمام توان و ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی، بزرگ‌ترین عملیات رزمی تبلیغی و درمانی در تاریخ کشورمان درحال برگزاری است.

او اظهار داشت: از ۳۰ روز پیش تاکنون این اقدام آغاز شده و به مثابه یک دفاع مقدس، با تمام امکانات در مقابل حوادث و رویداد‌های کرونایی از مردم به عنوان سرمایه اصلی نظام اسلامی دفاع می‌کنیم.

حسینی پور ادامه داد: ۹۰۰ نفر بسیجی پا به کار با موتور‌های ضد عفونی کننده و ۱۰۰ نفر در پمپ‌های انفرادی ۲۰۰ نفر در گروه دو نفره غربالگر در قالب ۹ گروه جهادی و حضور گردان بیت المقدس در این اقدام حضور مستمر داشتند.

او از دیگر اقدامات بسیج شهداد در راستای مقابله با ویروس کرونا را همکاری با طرح فاصله گذاری اجتماعی بخش عنوان کرد و گفت: عملیات ضدعفونی سطح شهر، پیاده‌روها، کوچه‌ها و درب منازل شهروندان به همت جوانان و بسیج مردمی در سطح شهر و روستا‌ها جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با مواد ضدعفونی کننده و لوازم بهداشتی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سعید مومن زاده
۰۰:۴۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام
خدا قوت
ممنون از انتشار اخبار در رابطه با کنترل ویروس کرونا