سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتلان طبیعت در مریوان

سه نفر از اهالی روستای ینگیجه مریوان به دلیل قطع درختان جنگلی دستگیر شدند.

شاهرخ محمودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در پی گزارش قطع درختان جنگلی در روستای ینگیجه توسط سه نفر از اهالی روستا، با هماهنگی مراجع قضایی حکم جلب برای هر سه نفر اخذ گردید و با همکاری نیرو‌های محترم پاسگاه برده ره شه حکم جلب اجرا و هر سه متخلف بازداشت شدند.

محمودی افزود: با متخلفینی که از اوایل اسفند ۱۳۹۸ به بعد، به واسطه شیوع ویروس کرونا به عرصه‌های منابع طبیعی آسیب رسانده و مشغول تخریب، تصرف، قطع درختان جنگلی یا ذغال گیری هستند به شدت برخورد خواهد شد.

او اظهار داشت:چه افراد متخلفی که تاکنون شناسایی شده اند و چه آن‌هایی که بعدا شناسایی خواهند شد؛ با هماهنگی مراجع قضایی بازداشت خواهند شد.

محمودی بیان کرد: لذا مردم آگاه باشند فعالیت‌های حفاظتی اداره به هیچ عنوان تعطیلی نمی‌شناسد و نیرو‌های واحد حفاظت اداره به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در عرصه‌های ملی شهرستان آماده به خدمت هستند.

او اضافه کرد: از همشهریان محترم خواهشمندم اگر تخلفی را در زمینه‌ی منابع طبیعی مشاهده کردند؛ عکس یا فیلم گرفته و در صورت امکان اسم متخلف یا شماره تلفن متخلف را در اختیار واحد حفاظت قرار دهند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد و دست سودجویان را با همکاری و همیاری شما از عرصه‌های منابع طبیعی کوتاه کنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.