سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس‌های مسئولان لشکری و کشوری و علما با رئیس مجلس شورای اسلامی

در پی ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا، مقامات لشکری، کشوری و علمای کشور در پیام‌های جداگانه‌ای برای بهبودی او دعا کردند.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی ابتلای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا، مقامات لشکری، کشوری و علمای کشور در پیام‌های جداگانه‌ای برای بهبودی او دعا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، آیت الله امامی کاشانی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، آیت الله کریمی جهرمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماس‌های تلفنی جداگانه با رئیس مجلس شورای اسلامی برای بهبودی و سلامت کامل وی دعا کردند.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، سعید نمکی، فرهاد دژپسند و بهرام سرمست، وزرای بهداشت، امور اقتصادی و دارایی و استاندار قم، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از فضلا، علما و مدرسین حوزه‌های علمیه و جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف کشور در تماس‌های جداگانه، بهبودی کامل و هر چه سریعتر علی لاریجانی را از خداوند مسالت کردند.

گفتنی است به دنبال بروز برخی علائم، از رئیس مجلس شورای اسلامی آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن ایشان در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
همه شوكه شدن
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
انشااله خدا به ایشان سلامتی بده ، دمش گرم ، واقعا تو میدان بود و از خونه مثل خیلی از آقایان ننشت ، به امید بهبودی هرچه زودتر ایشان به حق علی و ال علی (ع )