سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار سامانه اینترنتی " بازارگاه ایران"

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ و برای حمایت از پویش "در خانه بمانیم"، "از خانه بخریم" و ترغیب مردم به خرید غیرحضوری و کاهش سفر‌های شهری و برون شهری، سامانه اینترنتی بازارگاه ایران آغاز به کار کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدحسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نشانی سامانه "بازارگاه ایران"  را http://bazargaheiran.ir اعلام کرد.

اسماعیلی افزود : کسب و کار‌های متقاضی جهت حضور در این پویش ملزم به رعایت برخی از شرایط از جمله دارای پروانه کسب از اتحادیه کسب و کار مجازی یا تائیدیه موقت ،ارسال رایگان سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان  ،زمان ارسال کالا‌های تند مصرف حداکثر ۲۴ ساعت و زمان ارسال سایر کالا‌ها حداکثر ۷۲ ساعت ، رعایت پروتکل بهداشتی آماده سازی و ارسال کالا و پذیرفتن قوانین اختصاصی پویش است .

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این پویش با هدف ترغیب مردم به خرید غیر حضوری از جمله خرید اینترنتی راه اندازی شده است و تا زمانی که کشور درگیر ویروس کرونا است، ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ا

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمدحسن اسایش
۲۱:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام.درجستجوی اینترنتی بازارگاه ایران تنها شهرهای رشت وقزوین وکرمان یافت میشود واز شهرهای دیگر نتیجه ای یافت نمی شود؟ چراازشهرهای دیگر خبری نیست؟
محمد
۲۳:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
چرا سامانه باز نمیشه ؟
حسنی
۱۷:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام. چرا برای مناطق محروم تهران این طرح اجرا نشده است؟ کرونا نمیگیرن یا اگه بگیرن مهم نیست؟