سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضدعفونی خودروه‌ها در ۲ مبادی ورودی ماهشهر

رئیس ستاد مقابله با کرونا بندر ماهشهر گفت: در ۲ مبادی ورودی به شهرستان ماهشهر تونل ضدعفونی کردن خودرو قرار داده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند رئیس ستاد مقابله با کرونا بندر ماهشهر گفت: در ۲ مبادی ورودی به شهرستان ماهشهر تونل ضدعفونی کردن خودرو قرار داده شد و سعی بر این است با ایجاد یک نقاهتگاه در شهرستان، بیماران کرونایی بهبودیافته را برای مدت ۱۴ روز تحت مراقبت‌های درمانی قرار دهیم.

او افزود: تمام پرسنل شاغل در منطقه ویژه باید از سوی شرکت‌ها غربالگری شوند و پرسنل شرکت‌ها بدون مجوز بهداشت اجازه اشتغال ندارند و باید غربالگری شوند تا اطمینان از سلامت کارکنان با خروج و ورود آن‌ها به شهرستان حاصل شود.

بیرانوند تصریح کرد: تعدادی از صنوف همکاری لازم را داشتند و مغازه‌ها را بستند؛ اما در چند روز گذشته بیش از یکهزار و ۲۰۰ مغازه و صنوف غیرضرور که توصیه‌های بهداشتی را مبنی بر باز نکردن مغازه‌ها رعایت نکردند، پلمپ شدند.

فرماندار ماهشهر: روزانه بیش از ۱۵ هزار نفر از کارگران شهرستان‌های آبادان، شادگان، امیدیه، هندیجان، رامشیر و ... وارد بندرماهشهر می‌شوند و شب به شهر‌های خود باز می‌گردند و بیش از ۲ هزار راننده از اقصی نقاط کشور وارد این شهرستان می‌شوند که کار غربالگری و رعایت نکات بهداشتی را سخت می‌کند.

فرماندار بندرماهشهر ادامه داد: اولویت اصلی در این شهرستان را قطع زنجیره مبتلایان و کاهش تعداد مرگ و میر کرونا ویروس است و میزان مبتلایان فوت شده در بندرماهشهر نسبت به سایر شهرستان‌ها کمتر است.

این مقام مسئول گفت: ۴ مبادی ورودی این شهرستان ماهشهر (ورودی آبادان به بندر امام، ورودی سمت آزادراه، خروجی به سمت هندیجان و خروجی به سمت رامهرمز و رامشیر) بسته شده و نیرو‌های امنیتی در این مبادی مستقر شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.