سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید روزانه ۱۴ هزار ماسک به همت جهادگران بسیجی در تبریز

به همت جهادگران بسیجی سپاه ناحیه امامت تبریز روزانه ۱۴ هزار ماسک برای استفاده مردم تولید و توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سرهنگ صفدری فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: با توجه به نیاز مبرم جامعه به ماسک، برای مقابله با ویروس کرونا، جهادگران بسیجی ما، در ۸ کارگاه ایجاد شده، روزانه ۱۴ هزار ماسک تولید می‌کنند،۳ هزار ماسک از این تعداد در کارگاه مایان سفلی توسط ۴۰ نفر از خواهران در دو شیفت تولید و بصورت رایگان بین مردم شهر و روستا‌های تابعه توزیع می‌شود.

او افزود: در بحث ضد عفونی اماکن، معابر و محلات نیز ۶۴۰ نفر از بسیجیان عزیز با تلاش‌های شبانه روزی خود با ۵۶۰ هزار لیتر عملیات سمپاشی و ضد عفونی را اجرا کردند و ۲۵ هزار محلول و مواد بهداشتی را بین مردم بصورت رایگان توزیع کردند.

سرهنگ صفدری از جمع آوری حدود ۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین و مردم در تبریز خبر داد و گفت: حدود ۸ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

 کاظمی مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه غدیر تبریز گفت: خواهران جهادگر بسیجی در اجرای طرح غربالگری ویروس کرونا به کمک وزارت بهداشت آمده اند و در بسیج خواهران سپاه ناحیه غدیر تبریز، روزانه با ده‌ها هزار خانواده تماس تلفنی برقرار می‌کنند تا ضمن شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا، آن‌ها را به ادارات بهداشت شهرستان ارجاع دهند.

 ابراهیم نژاد فرمانده بسیج خواهران حوزه ۵ بسیج سپاه ناحیه امامت تبریز هم گفت: در این حوزه، برای اجرای طرح غربالگری کرونا، با حضور ۱۵۰ نفر از بسیجیان به کمک مراکز بهداشت آمده ایم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.