سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص هزینه جشن‌های شعبانیه به معیشت محرومان تربت حیدریه

هزینه جشنهای شعبانیه در تربت حیدریه به معیشت محرومان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با اعیاد شعبانیه جمعی از خیران و خدمتگذاران هیئت سجادیه تربت حیدریه که امسال امکان برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت سید الساجدین (ع) را ندارند، هزینه مراسم خود را به معیشت محرومان اختصاص دادند. 
 
علی رستمی معاون استاندار تربت حیدریه گفت: خدمتگزاران هیئات مذهبی این شهرستان از ابتدای شرایط خاص کرونا در عرصه خدمت به همشهریان حاضر شده اند و با محلول پاشی معابر در کنار عوامل اجرایی خدمت رسانی کرده اند.
 
او افزود: اختصاص هزینه مراسم میلاد ائمه به کسانی که این روزها با مشکل معیشت روبه رو هستند اقدام ارزشمند دیگری در این برهه از زمان است .
 
حجت الاسلام محمد علی فاطمی رئیس سازمان تبلیغات تربت حیدریه گفت: پویش خدمتگزاران هیئات مذهبی فعالیت خود در خدمت به مردم به ویژه نیازمندان را تا پایان ماه مبارک رمضان و هر زمانی که لازم باشد ادامه خواهند داد.

خدمتگزاران هیئت سجادیه تربت حیدریه با یاری خیران این شهر ۱۶۰ بسته معیشتی را شامل ۲۵ قلم مواد غذایی و لوازم بهداشتی مورد نیاز خانواده‌ها را به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال همزمان با میلاد با سعادت امام سجاد ع در بین نیازمندان توزیع کردند.
 
انتهای پیام//د.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.