سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه سنگین برای خودرو‌های غیر بومی و تردد‌های غیر ضروری ادامه دارد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی همچنان برای خودرو‌های غیر بومی و تردد‌های غیر ضروری ادامه دارد.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار داشت: پلیس راهور استان اصفهان با اجرای رزمایش ((پلیس مقتدر، مردم با فرهنگ)) و همکاری مردم در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، سبب کاهش بی‌سابقه تردد وسایل نقلیه در سطح استان شد.

او افزود: ابتدا فرهنگ مردم فهیم اصفهانی و پس از آن حضور مستمر پلیس بود که سبب شد مردم در خانه‌های خود بمانند. همچنین مشارکت مردم اصفهان ثابت کرد که به درستی اصفهان را پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی می‌نامند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی استان اصفهان همچنین با گلایه از سفر های تعدادی از مردم در روز‌های ابتدایی تعطیلات نوروزی ادامه داد: در روز‌های ابتدایی تعطیلات نوروزی، شاهد کاهش ۳۰ الی ۴۰ درصدی تردد‌ها بودیم، اما این کاهش تردد برای روز‌های کرونایی کافی نبود.

سرهنگ محمدی همچنین تخلفات رانندگی صورت گرفته در ایام نوروز را اینگونه شرح داد: پلیس راهور از روز ۸ تا ۱۳ فروردین طرح ویژه ممنوعیت تردد را اجرا کرد، در راستای این طرح ۲۰۹ دستگاه خودرو در حوزه‌های درون و برون شهری توقیف شدند، که ۱۹۵ مورد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین توقیف و روانه پارکینگ شدند. همچنین ۲ هزار و ۴۲۵ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت کردندکه ۱۹۸۰ مورد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین بوده است.

او افزود: در ۱۶۱ نقطه استان ایست بازرسی‌ها با کمک راهور، بسیج، بهداشت، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها برقرار و ضمن غربالگری مسافران نوروزی از ورود ۵ هزار و ۹۷۷ دستگاه خودرو غیر بومی به استان ممانعت به عمل آوردند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در مقایسه تصادفات نسبت به نوروز سال گذشته گفت: تصادفات منجر به فوت نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده. تصادفات جرحی ۲/۳۹ درصد و در تصادفات خسارتی ۷/۶ درصد تا پایان روز ۱۳ فروردین نسبت به تعطیلات نوروزی سال گذشته کاهش داشته است.

سرهنگ محمدی اقدامات دیگر راهور را در روز‌های پیش رو را اینگونه تشریح کرد: جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی همچنان برای خودرو‌های غیر بومی و تردد‌های غیر ضروری ادامه دارد. مسافران نوروزی مانند تعطیلات نوروزی کماکان اجازه ورود به استان را ندارند، طرح زوج و فرد از درب منازل و توقیف موتور سیکلت‌ها مانند خودرو‌ها در صورت تردد ادامه دارد، پوشش پلاک برای جلوگیری از اعمال قانون، سبب توقیف خودرو و معرفی راننده به مراجع قضایی می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: پلیس راه ، کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.