سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان قم مطرح کرد؛

کاهش ۸۸ درصدی مرگ و میر در جاده های قم

سرهنگ پناهی گفت:نوروز امسال تصادفات منجر به فوت در جاده های قم نسبت به مدت مشابه پارسال ۸۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرهنگ پناهی ،رئیس پلیس راه استان قم گفت: نوروز ۹۸ بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید که از این تعداد ۶ میلیون و ۳۱۲ هزار وسیله نقلیه سبک بوده است.

او افزود:از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۴ فروردین ۹۹ در میلیون و ۴۱۷ هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید که از این میزان یک میلیون و ۹۴۷ هزار وسیله نقلیه سبک بوده است و ما شاهد کاهش ۶۷ درصدی ورود وسایل نقلیه سبک و سنگین به قم بوده ایم.

سرهنگ پناهی با بیان این که تصادفات منجر به فوت در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۸۸ درصد کاهش یافته است گفت:در نوروز امسال تنها یک نفر براثر واژگونی کامیون در بزرگراه قم – کاشان در روز ۱۲ فروردین فوت کرده است.

رئیس پلیس راه استان قم افزود: نوروز امسال ۱۲۱ تصادف منجر به جرح در جاده‌های استان رخ داد که ۹۸ فقره خسارتی ۲۲ فقره جرحی با ۴۴ مجروح و یک نفر فوتی دانشته ایم که در مجموع با توجه به ۴۰۹ مورد تصادف در مدت مشابه پارسال شاهد کاهش ۷۰ درصدی تصادفات هستیم.

پناهی  بالاترین حجم کاهش تردد را مربوط به آزاد راه قم – تهران، قم –کاشان و بزرگ راه قم –سلفچگان عنوان کرد.

رئیس پلیس راه استان قم همچنین با قدردانی از همراهی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: ۱۳ فروردین امسال شاهد کاهش ۹۵ درصد تردد در محور ورجان-پردیسان بودیم که این امر شایسته قدردانی از مردم فهیم قم و تلاش بی وقفه نیرو‌های امدادی، خدماتی، شهرداری و عوامل انتظامی استان برای شکست کرونا است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.