سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع محلول ضدعفونی کننده توسط انجمن مددکاری ایران شعبه کرمانشاه در محله دولت آباد

انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه استان کرمانشاه با مشارکت خیرین نیک اندیش و حمایت و همراهی قائم مقام شهرداری منطقه ۲ اقدام به توزیع بطری محلول ضدعفونی سطوح در محله شهرک دولت اباد نمود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جواهری مسئول انجمن مددکاران اجتماعی استان گفت : در این اقدام خداپسندانه مدیرکل امور اجتماعی استانداری و نماینده سمن‌ها در استانداری با معرفی انجمن به ارتش جمهوری اسلامی ایران _کرمانشاه و گروه جهادی پیروان ولایت بسیج محلول‌های ضدعفونی به شکل رایگان تحویل گرفته شد و با حضور معتمدین شهرک دولت آباد و مددکاران اجتماعی و همراهی شهرداری منطقه ۲ وجود نارنجی پوشان زحمت کش با شرایط نامناسب جوی بارش باران در این شهرک بین ساکنین توزیع گردید.

او گفت : در حین توزیع کوچه به کوچه فرماندار کرمانشاه بازدیدی را از شهرک دولت اباد داشتند که این اقدام و تلاش ارزشمند شهرداری و مددکاران اجتماعی را مشاهده و مورد تقدیر قرار دادند.

جواهری ضمن تشکر از تمامی بزرگوارانی که در این اقدام همراه شدند، گفت: وظیفه جامعه مددکاران اجتماعی ارایه خدمت به مردم است و در روز‌های سخت همنوعان خود را تنها نخواهیم گذاشت و از مردم خوب فهیم که از پویش درخانه بمانیم حمایت کردند قدر دانی کرد وگفتند شما درخانه بمانید و ما در بیرون در خدمت به شما همشهریانمان کوتاهی نخواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.