سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۶۰ واحد صنفی متخلف در مازندران

ماموران نیروی انتظامی ۶۰ واحد صنفی متخلف را در دو شهرستان بابل و بهشهر پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان بابل به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت طی ۲ روز گذشته از ۱۸۶ واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ جعفری از پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرون ده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهر رستمکلا این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح طی ۲ روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ رستمکلا با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت از واحد‌های این شهر بازدید کردند.

سرهنگ شجاعی از پلمب ۱۲ واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهر خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به ۳۰ واحد صنفی دیگرنیز اخطار و تذکر داده شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.