سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر استاندار از مشارکت و همراهی مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی

استاندار همدان از با صدور پیامی از همراهی و مشارکت عموم مردم و دست اندرکاران در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان با صدور پیامی از همراهی و مشارکت عموم مردم و دست اندرکاران در بخش‌های مختلف اجرایی، انتطامی، خدماتی و رسانه‌ای استان در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه روز سیزدهم فروردین قدردانی کرد.

در متن پیام استاندار همدان آمده است:

سیزده بدر یا جشن بدرقه نوروز از مهمترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سال‌های اخیر روز آشتی با طبیعت تلقی می‌شود و طبق سنت هر ساله مردم در روز ۱۳ فروردین به دامن طبیعت رفته و یک روز را خارج از منزل سپری می‌کنند.

امسال برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مشارکت در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در منزل ماندند و زمینه موفقیت و اثربخشی طرح و جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری را فراهم کردند که از همکاری و همراهی شما مردم فهیم استان همدان تشکر می‌کنم.

با بررسی‌هایی که از سطح شهر و محور‌های ورودی و خروجی شهر و تفرجگاه‌ها انجام گرفت و طبق گزارش فرمانداران، مردم استان همکاری بسیار خوبی در روز طبیعت داشته و اکثر آن‌ها از خانه خارج نشدند که این امر گام بزرگی در قطع زنجیره انتقال ویروس و مقابله با آن خواهد بود.

انتهای پیام/ص.ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.