سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان تجهیزات بخش‌های ویژه به بیمارستان نسیم

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان تجهیزات پزشکی بخش‌های ویژه، به بیمارستان نسیم اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : این تجهیزات شامل ده دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی بیمار به همراه سیستم سانترال، پنج دستگاه ونتیلاتور، پنج تخته تشک مواج و چهار دستگاه پمپ انفوزیون به بیمارستان ریوی نسیم به منظور راه اندازی ارایه خدمات تخصصی به بیماران مبتلا به کروناویروس می‌باشد.

او گفت : این دومین مرکز دانشگاه است که در کوتاهترین زمان ممکن با مدیریت معاونت غذا و دارو، درمان و همراهی بیمارستان امام رضا (ع) توسط مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه تجهیز می‌گردد.

شیرزادیان افزود : مرکز نسیم طی سال‌های گذشته توسط حوزه مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه به صورت استاندارد تجهیز گردیده و تجهیزات جدید نیز به منظور تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و با هدف ارایه خدمات تخصصی در این مرکز به این بیمارستان اختصاص پیدا کرده و سایر نیازمندی‌های آن نیز در آینده تامین می‌گردد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.