سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند خبر از شکارچیان غیرمجاز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گیلانغرب از دستگیری تعدادی از شکارچیان غیرمجاز در گیلانغرب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در ایام نوروز پایش مناطق تحت مدیریت استان توسط محیط بانان بصورت شبانه روز انجام شد که در همین راستا تخلفاتی از سوی شکارچیان غیرمجاز ثبت و ضبط شد.

روح اله شاه حسینی رئیس اداره حفاظت محیط زیست گیلانغرب گفت : در طی پایش مناطق تحت مدیریت شهرستان در ایام نوروز توسط محیط بانان این اداره، موفق شدیم ۴ اکیپ قبل از شروع به شکار را دستگیر کنیم.

او افزود: از تعدادی دیگر از متخلفین شکار و صید، دو قطعه کبوتر، دو قطعه تیهو، یک قطعه کبک، یک مورد صید غیرمجاز ماهی و یک مورد نیز صید غیرمجاز سهره طلایی کشف و ضبط شدند.

شاه حسینی گفت: برای این متخلفین پرونده تخلف محیط زیستی تشکیل و آنان جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گیلانغرب گفت: پایش مناطق تحت مدیریت شهرستان همواره در دستور کار محیط بانان این اداره قرار داشته و همکاران ما بصورت ۲۴ ساعته در حال گشت و کنترل این مناطق هستند. وی افزود: با متخلفین شکار و صید بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهیم کرد و اجازه سوءاستفاده را به افراد سودجو نخواهیم داد

دستگیری سه گروه شکارچی متخلف در ایام نوروز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صحنه از دستگیری سه گروه شکارچی متخلف در ایام نوروز توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خبر داد.

وحید گودینی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صحنه از دستگیری سه گروه شکارچی متخلف و کشف ادوات شکار و صید از آنان خبر داد.

گودینی گفت: در پی پایش و گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت شهرستان صحنه، محیط بانان این اداره موفق به دستگیری ۳ اکیپ شکارچی متخلف و کشف و ضبط ۲ قطعه کبک وحشی، ۲ قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار و صید از آنان شدند.

او افزود: برای این متخلفین پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل و آنان جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست صحنه گفت: پایش مناطق بصورت شبانه روز توسط محیط بانان در حال انجام است و در صورت مشاهده تخلف توسط افراد سودجو قطعاً با آنان برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهیم آورد

با تلاش محیط بانان شهرستان دالاهو شکارچی متخلف گراز وحشی به دام افتاد

اصغر آغاز رئیس اداره حفاظت محیط زیست دالاهو گفت: در پی گزارش واصله از سوی دوستداران محیط زیست مبنی بر شکار، خرید و نگهداری حیوانات وحشی، محیط بانان این اداره به همراه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه با اخذ حکم ورود به منزل از مقام قضایی موفق به کشف و ضبط لاشه یک رأس گراز وحشی، یک سر خرگوش، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی، ۱۰ عدد فشنگ، ۳ حلقه دام زنده گیری و سایر ادوات شکار و صید از وی شدند.

آغاز افزود: پرونده تخلف محیط زیستی برای فرد خاطی تشکیل و وی جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دالاهو ضمن تشکر از همیاران و دوستداران محیط زیست از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند

شکارچی متخلف سابقه دار در ارتفاعات شاهو دستگیر شد

ناصح باباخانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر در خصوص دستگیری شکارچی سابقه دار روانسر گفت: در پی گزارش واصله از سوی همیاران و دوستداران محیط زیست به مأمورین یگان حفاظت شهرستان مبنی بر حضور یک نفر شکارچی در ارتفاعات شاهو، محیط بانان این اداره بلافاصله به محل اعزام که پس از تلاش فراوان موفق به دستگیری یک نفر شکارچی و کشف یک قطعه کبک از وی شدند.

او افزود: متأسفانه این شکارچی در سال قبل نیز اقدام به شکار یک رأس بزکوهی کرده بود که پس از دستگیری توسط محیط بانان و تشکیل پرونده قضایی برای وی، مجدداً بار دیگر در دام محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست روانسر گرفتار شد.

باباخانی گفت: پرونده قضایی برای این متخلف تشکیل و وی جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر ضمن تشکر از همیاران و دوستداران طبیعت روانسر گفت: علیرغم اینکه دید و بازید‌ها در مناطق تحت مدیریت شهرستان بدلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است، ولی پایش و گشت و کنترل مناطق به منظور حفاظت و حراست از انفال خدادادی در دستور کار محیط بانان این اداره قرار دارد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.