سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس تلفنی تولیت آستان قدس رضوی با درمانگران مبتلا به کرونا

تولیت آستان قدس رضوی در تماس‌های تلفنی با برخی پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های مشهد که در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی خود به این بیماری مبتلا شدند، گفت و گو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در این تماس‌های تلفنی گفت: امروز کادر درمانی بیمارستان‌های کشور مخلصانه و ایثارگرانه در مسیر سخت و البته با ارزش دفاع از حریم سلامت جامعه قرار دارند و ثابت قدم در خط مقدم جبهه مبارزه با بیماری کرونا ایستاده‌اند.

او ادامه داد: تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بهداشتی و درمانی کشور در بیمارستان‌ها و مواجهه با بیماران و روحیه جهاد و ایثار پزشکان و پرستاران قابل تقدیر و ستودنی است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تلاش بی‌دریغ و شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، اجر و پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد و مزد و اجر کار این عزیزان با خدمت در دستگاه حضرت امام رضا (ع) برابری می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی کادر درمانی را مدافعان سلامت کشور خواند و افزود: از جوار بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) نایب الزیاره و دعاگوی تمامی پزشکان و پرستارانی هستم که با روحیه جهادگرانه و دلسوزانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان‌های کشور مشغول خدمت‎ می‌باشند و از درگاه خداوند منان و امام رضا (ع) برای تمام بیماران بالاخص پزشکان و پرستارانی که به واسطه خدمت به مردم بیمار شده‌اند، شفای عاجل و کامل مسئلت دارم.

اوادامه داد: حضور دوباره جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مبتلا شده به کرونا در محل کار و بیمارستان‌ها پس از بهبودی، تداعی کننده حماسه‌های دوران دفاع مقدس و افتخارآمیز است.

انتهای پیام//ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.