سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی لیگ هندبال پرورده طبس تا رفع بیماری کرونا

سرمربی تیم هندبال زغالسنگ پروده طبس گفت: با وجود شیوع کرونا بازی های لیگ هندبال پرورده طبس در سال جدید تا رفع این بیماری برگزار نمی شود.

بکماز سرمربی تیم هندبال زغالسنگ پروده طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:  وجود ویروس کرونا  در این مدت  از لحاظ اقتصادی برای باشگاه ها و هم از لحاظ فنی و جسمی و روحی برای بازیکنان و عوامل ،  به مانند دیگر مشاغل و اصناف متاسفانه خساراتی را وارد کرده است.

او با اشاره به اینکه برای فصل جدید لیگ برنامه ها و تدابیری اندیشیده شده است افزود: تا زمان وجود شرایط بحرانی در کشور لیگ تعطیل خواهد بود.

بکماز ادامه داد: برنده واقعی لیگ امسال، فدراسیون هندبال بود که توانست بازی های بسیار زیادی را بگونه پخش مستقیم تلویزیونی داشته باشد و  این یه گام خیلی بزرگ برای بحث حمایت های مالی در هندبال است.

  سرمربی تیم هندبال زغالسنگ پروده طبس ادامه داد: همچنین امید داریم فدراسیون برای رفع ایرادات لیگ جاری اقدام لازم رو انجام دهد هرچند که با همیاری عوامل فدارسیون هندبال بسیاری از مسائل و مشکلات حل شد. 

او افزود : در حال حاضر تیم در بین مردم طبس ریشه پیدا کرده و امسال قطعا توقعات بیشتری خواهند داشت ، و تصمیم داریم به این مهم که شادی دل مردم  طبس است ، دست پیدا کنیم.

 بکماز افزود؛ در هندبال طبس کارهای آموزشی در سطح خیلی مطلوبی در حال پیگیری هست ،  تا در آینده نزدیک شاهد  حضور این بازیکنان در رقابتهای مختلف باشیم.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.