سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیرهای تاریخی و گردشگری خدابنده مسدود شد

مدیرکل میراث فرهنگی، زنجان گفت:در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مسیر‌های تاریخی و گردشگری خدابنده برای روز طبیعت مسدود شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجانافزود: با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان خدابنده، از عصر ۱۲ تا ۱۴ فروردین کلیه مسیر‌های منتهی به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منتهی به جاده کتله خور، تفرجگاه بالیخلی بولاغی، اردوگاه زرند، کوه پنجه علی و سایر تفرجگاه­ها که در روز طبیعت محل اجتماع مردم بودند، با همکاری فرمانداری، میراث فرهنگی، شهرداری، بخشداری‌های شهرستان و سایر ادارات مسدود شدند.

او  با بیان اینکه این تجمع‌ها می‌تواند زنگ خطری برای شیوع بیشتر ویروس کرونا باشد، افزود: تجمع جندین خانواده در دامان طبیعت با مهمانی‌های خانوادگی تفاوتی ندارد و می‌تواند باعث شیوع ویروس کرونا شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم برای کنترل و مهار ویروس کرونا، گفت: در صورت همکاری شهروندان در روز‌های آینده بار بیماری کرونا سبک شده و به شرایط عادی نزدیک خواهیم شد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.