سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تب سنجی حدود ۷ هزار نفر در ورودی‌های شهر اسدآباد/ جریمه و توقیف ۳۶ خودرو متخلف

فرماندار شهرستان اسدآباد از توقیف و هدایت ۲۴ خودروی متخلف به پارکینگ در اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به  اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: طی چهار روز گذشته  ۱۲ خودرو متخلف  جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۴ خودرو نیز توقیف و  روانه پارکینگ شدند.

او گفت:  ورودی و خروجی شهرستان اسد آباد به شدت کنترل می شود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا امروز تعداد ۶ هزار و ۸۳۷ نفر در ورودی‌های شهر اسدآباد تب سنجی شده اند، گفت:  بیش از ۶  هزار خودروی غیربومی از مسیر اسدآباد به تهران و بالعکس و از مسیر اسدآباد به کرمانشاه و ایلام کنترل شده اند.

درویشی ادامه داد: در همین راستا  ۳۲۰ خودرو پلاک غیربومی در شهرستان اسدآباد به شهر خود بازگشت داده شده است.

او با اشاره به روز طبیعت بیان کرد:  کلیه پارک ها، ورودی مراکز تفریحی و روستا‌های توریستی، گردشگری مسدود و تعطیل بوده و هیچ یک از مراکز تفریحی و گردشگری سطح شهرستان در روز طبیعت پذیرای شهروندان و مهمان نیست.

ورودی‌های شهر اسدآباد با تاکید بر استمرار پویش «در خانه می‌مانیم» جهت مهار کروناویروس بیان کرد: تمامی ورودی و خروجی شهر و روستا‌های شهرستان در روز طبیعت مسدود است.

درویشی گفت:  مردم با در خانه ماندن و پیوستن به پویش در خانه می‌مانیم ضمن قطع زنجیره انتقال و سرایت کرونا در راستای حفظ سلامتی خود و دیگران،همکاری لازم را داشته باشند.

او با بیان اینکه کلیه راه‌های ارتباطی و ورودی و خروجی شهرستان در شهر و روستا مسدود و تحت کنترل شدید نیرو‌های انتظامی و پلیس راهور هستند، گفت: خودرو‌هایی که در روز طبیعت اصرار بر خروج از شهرستان اسدآباد را داشته باشند مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهندشد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه تصمیم‌ها و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم است، گفت:   هرگونه سرپیچی از قانون به منزله رعایت نکردن حقوق شهروندی بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

درویشی همچنین با اشاره به مسدود بودن ورودی روستا‌های گردشگری اسدآباد بیان کرد: مسیرهای روستاهای ملحمدره، حبشی، ترخین آباد، خنداب قاسم آبادوتالاب پیرسلمان و امامزاده حسن پیرسلمان و سراب‌ها منطقه حفاظت شده آلمابلاغ در روز طبیعت مسدود خواهد بود.

او با اشاره به  شکل گیری همیاری و تعاملی بین شهروندان و مسئولان شهرستان در مسیر مقابله با کرونا گفت: قدردان این تعهد، نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری هستیم.

انتهای پیام/ص.ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.