سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث ۱۲ فروردین ۹۹؛

 کشف خودرو مسروقه دردشتستان/دستگیری سارق اماکن خصوصی در گناوه

اخبار حوادث امروز (۱۲ فروردین ۹۹) را در اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه شنبه ۱۲ فروردین ۹۹) را در این بسته خبری بخوانید.

کشف خودرو مسروقه دردشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مسروقه خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی و کلانتری دالکی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او افزود: با استعلام به عمل آمده از سیستم وسائط نقلیه پلیس آگاهی ناجا مشخص شد خودرو مسروقه و دارای سابقه سرقت از شهرستان "زرین شهر" اصفهان می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه خودرو توقیفی به یگان انتظامی دلالت داده شد به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


دستگیری سارق اماکن خصوصی در گناوه

فرمانده انتظامی گناوه از دستگیری یک سارق و کشف پنج فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح این شهرستان، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ "جانبازان" موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه یک سارق را در حین سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گناوه با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهم به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کرد افزود: وی پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

 شناسایی و انهدام ۱۰ باند مجرمانه فعال در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: ۱۰ باند مجرمانه فعال در ارتکاب سرقت طلاجات پارسال شناسایی و شد.

سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و دوایر تجسس در سطح استان و انجام تحقیقات علمی ۱۰ باند مجرمانه فعال در ارتکاب سرقت طلاجات از منازل در سال ۹۸ متلاشی شد.

او با بیان اینکه در این راستا ۳۰ متهم دستگیر و ۲۶۵ فقره سرقت‌های منزل واقع در سال ۹۸ و سنوات گذشته کشف شد گفت: در سال ۹۹ با ادامه این تلاش‌ها برنامه ریزی خوبی برای مقابله با سرقت منزل انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در جهت پیشگیری از وقوع سرقت منزل خطاب به شهروندان گفت: قبل از ترک منزل از محکم و سالم بودن قفل‌ها و نرده‌ها و حفاظ نورگیر، جاکولری و درب ورودی به منزل اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.