سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس پایتخت خبرداد:

ممنوعیت تردد خودروها در پارک‌های تهران/ اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان

سردار رحیمی از ممنوعیت تردد خودرو‌ها در حاشیه و اطراف پارک‌ها تهران در روز ۱۳ فروردین ماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: در روز ۱۳ فروردین ماه حضور در پارک‌ها ممنوع است.

او با بیان اینکه حضور در حاشیه و اطراف پارک‌های تهران نیز ممنوع است، افزود: ۱۴۰۰ پارک کوچک و بزرگ در تهران وجود دارد که ۱۰۰ پارک بزرگ و مهم هستند.

سردار رحیمی ادامه داد: در برخی از پارک‌ها تردد با خودروی میسر است که در حال حاضر امکان تردد با خودرو در این پارک‌ها نیز ممنوع شده است.

او با بیان اینکه برای تمامی پارک‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، گفت: از مردم تقاضا داریم که به پارک‌ها و حاشیه‌های آن مراجعه نکنند چرا که منجر به تذکر پلیس، انتقال خودرو به پارکینگ و در نهایت اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
روز ١٦ فروردين كه شركتها رو تعطيل نكردند و تمام اطراف محل كار من فضاى سبز هست و پشه توى پارك پر نميزنه من ماشينم رو پارك كردم و من رو ٥٠٠ هزار تومن جريمه كردند مردم ساده لوح هم ميگن كسى نبايد بره پارك!!!! وقتى ميرى سركار بايد ماشين رو كجا پارك نكنى كه جلوى فضاى سبز نباشه
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
ولی واقعا ما با خودمان مهربان نیستیم .من همش به فکر پرستار ها و دکترهایی هستم که دو ماهه علاوه بر همه درد ها دلتنگی را هم میکشند وچه میشد این مردم مسافرت نمیرفتند . تا حالا به جایی رسیده بودیم .
هوشنگ
۲۳:۴۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
آیا از چهارده فروردین نودونه ماشینهای شخصی پلاک شهریار میتونن داخل تهران تردد کنن؟
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
بابا ما همه ايرانى هستيم و همه بايد به فكر سلامتى خودمون و ديگران باشيم. يك در صد اگر كسى تصميم به بيرون رفتن از منزل بگيره چه حسابى داره!؟ با كى داره لج و مخالفت ميكنه!!؟؟ اين جز بچگيه!!؟؟
مهدی موسوی
۰۵:۳۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
خسته نباشی پلیس مقتدر و زحمتکش
ناشناس
۰۴:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
تو رو خدا سفت و سخت یک ماه مملکتو تعطیل کنیو و روی مردم سخت گیری کنید تا کرونا رو شکست بدیم راحت بشیم
ناشناس
۰۴:۳۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
در نرفتن شکی نیست ولی اگر قرار باشه هر سازمانی برای خودش و به تشخیص خودش قانون بزاره و اجرا کنه، سنگ روی سنگ بند نمیشه. جریمه مال یک موضوع دیگس ولی مثل اینکه پول مزه کرده و دوست دارند همه جا استفاده کنند. جریمه ۵۰۰ تومنی از اختیار پلیس خارجه و کس دیگه باید تصویب کنه.
علی
۰۳:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم سیزده بدار
ولی امسال با وجود کرونا نمیشه
ناشناس
۰۳:۱۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
برای رسیدن به خدا راه های فراوانی است، پیاده می روند پارک
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
چه فایده از این برنامه ها وقتی مثلا مردم هجوم میارن به داروخانه ها و کیپ در کیپ کنار هم قرار میگیرن؟ اکثرا مریض ها برای داروهاشون میرن داروخانه، که خیلی از افراد کرونای خفیف گرفتن به فرض اینکه سرماخوردگی دارن میرن داروخانه تا داروی سرماخوردگی بگیرن و با توجه به اینکه فاصله در داروخانه ها رعایت نمیشه مرکز تکثیر ویروس میشه ، اکثرا هم ماسک و دستکش ندارن کسایی که میان داروخانه !
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
هركسي نزديك پارك شد جريمه كنيد....
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
احسنت.به این میگن کار درست .مگه ما ادم نیستیم و پارک دوس نداریم بریم ولی نمیریم چون به خانوادمون و مردمون ارزش قائلیم .یه ذره بفکر خودمون باشیم بخدا کرونا تموم میشه ولی کو گوش شنوا
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
مرسی
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
خدایی از نیروی محترم انتظامی می خواهیم با قاطعیت و شدت و بدون کوچکترین اغماضی با متخلفین سیزده بدر برخورد کند چون زحمت پزشکان و پرستاران زحمتکش را بر باد می دهند.
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
بايد محل پارك ماشينا اطراف پاركا نوار كشي بشه تا نتونن پارك كنن
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
موانع بتونی بزارین
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
بله، گذاشتن موانع خوبه.