سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم از مراجعه به تفرجگاه‌های استان سمنان خودداری کنند

استاندار سمنان گفت: مردم استان در روز سیزدهم فروردین‌ماه به مناسبت روز طبیعت از مراجعه به اماکن تفرجگاهی خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت در شرایط فعلی است، اظهار داشت: مردم روز سیزدهم فروردین‌ماه به مناسبت روز طبیعت از مراجعه به اماکن تفرجگاهی استان سمنان خودداری کنند.

او بابیان اینکه در این روز کنترل تردد‌ها با سخت‌گیری بیشتری اعمال خواهد شد، افزود: مردم تاکنون همکاری مطلوبی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشتند.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم عدم خروج از منزل بیان کرد: مردم کمک کنند تا همچون چند روز گذشته تردد‌های درون و برون‌استانی با کنترل و رصد منظم به انجام رسد.

آشناگر با اشاره به اینکه مردم با رعایت نکات بهداشتی و مقررات اعلام‌شده در خصوص ترددها، هم به‌سلامت خود و خانواده کمک می‌کنند و هم یاریگر کادر بهداشت و درمان استان خواهند بود، ابراز داشت: خوشبختانه با توجه به برخی شواهد روند شیوع کرونا شیب نزولی پیدا نموده و در صورت توجه مردم به مقررات و استمرار ماندن در خانه، این امر تثبیت خواهد شد.

او بابیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، یادآور شد: شکست کرونا تنها با صبر و استقامت مردم و تحمل خانه‌نشینی و رعایت مقررات و اصول بهداشتی که از سوی کارشناسان و جامعه پزشکی اعلام‌شده است محقق می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به همکاری کسبه و صنوف مختلف در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد: برخورد با متخلفانی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.