سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین جشنواره استانی شعر طنز کرونانه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر طنز کرونانه به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر با هدف حمایت از پویش‌های مردمی در خانه بمانیم، کرونا را شکست می‌دهیم و با هدف روشن نگاه داشتن چراغ ِ تولیدات ادبی و فرهنگی در شرایط خاص شیوع جهانی کرونا، جشنواره شعر طنز "کرونانه" را با گستره استانی و به صورت مجازی برگزار می‌کند.

او افزود: هر شاعر فقط یک شعر می‌تواند ارسال کند و اشعار باید به زبان فارسی و محلی و طنز باشد.

جمشیدی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان خردادماه اثر ادبی خود را به صورت فایل تصویری (خوانش با حداقل زمان) به شماره‌های ۰۹۱۶۶۰۹۲۳۵۲و ۰۹۱۶۹۰۷۴۵۰۸ارسال نمایند تا در صفحه‌ی اینستاگرامی کرونانه که از قبل طراحی شده است، قرار داده شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره پس از اتمام مهلت ارسال و بررسی و داوری آثار و البته با در نظر گرفتن تایید (لایک)، بازدید و بازخورد‌های مردمی در تیر ماه، برگزیدگان جشنواره شعر طنز کرونانه را معرفی و از آنان با اهدا لوح و جوایزی تجلیل می‌کند.

نخستین جشنواره استانی شعر طنز "کرونانه" به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرستان شوشتر و بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.