سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه نجف در عملیات دفاع بیولوژیکی استان ایلام خبر داد؛

انجام رزمایش دفاع بیولوژیکی در ایلام

فرمانده قرارگاه نجف در عملیات دفاع بیولوژیکی استان ایلام گفت: از صبح امروز در استان ایلام عملیات دفاع بیولوژیکی آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف صبح امروز در عملیات دفاع بیولوژیکی استان ایلام گفت: افتخار فرزندان بسیجی و پاسداران این ملت این است که از ابتدای پیروزی انقلاب در رکاب حضرت امام (ره) و امروز در خدمت رهبر انقلاب در هر صحنه که نیاز بوده حضور پیدا کرده و خواهند کرد.

او افزود: این افراد در دفاع از اعتقادات و ملت لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

فرمانده قرارگاه نجف، تصریح کرد: بسیج و سپاه متعلق به ملت بزرگ و انقلابی ایران هستند و در خدمت این ملت در صحنه‌های مختلف خواهد بود.

سردار عظیمی ادامه داد: امید است بتوانیم در تداوم راه شهدا صادقانه در خدمت ملت عزیزمان باشیم از تمامی عزیزان حاضر در صحنه تشکر می‌کنیم.

او بیان کرد: از صبح امروز عملیات دفاع بیولوژیکی در استان ایلام آغاز شده است.

در ادامه سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، گفت: شورای تامین، استاندار ایلام، شورای اداری و ستاد مقابله با ویروس کرونا و صاحبان رسانه اقدامات مناسبی برای مقابله با این ویروس در ایلام انجام داده‌اند.

او افزود: از قرارگاه نجف به خاطر عملیات امروز قدردانی می‌کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: نیرو‌ها تا لحظاتی دیگر بر اساس بلوک بندی‌های مشخص در حوزه ماموریت حضور پیدا می‌کنند روز گذشته هم در ایوان و چوار گندزدایی انجام شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: لشکر۲۹ حضرت نبی کرمانشاه، قرارگاه نجف، تیپ تکاور انصار الرسول (ص) جوانرود، تیپ مردم پایه انصارالحسین همدان، گروه ۶۲ توپ خانه و پدافند مومنون، مرکز بهداری غرب نیروی زمینی در این عملیات حاضر هستند.

سردار شاکرمی بیان کرد: در کنار یگان‌های مستقر در میدان امروز ارگان‌های آبفا شهری و روستایی بهداشت و درمان و هلال احمر نیز حاضر هستند.

منبع : فارس

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.