سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ خانه مسافر در بوشهر پلمب شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از پلمب ۷ خانه مسافر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: طرح پلمب خانه‌های مسافر و مراکز اقامتی غیر مجاز در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد.

او افزود: ستاد پیشگیری مستقر در این اداره کل به صورت شبانه روزی پیگیر گزارشات مردمی در خصوص فعالیت غیر مجاز خانه‌های مسافر بوده که در همین راستا دیروز ۷ خانه مسافر و سوییت مبله در استان پلمب شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر عنوان کرد: تلاش برای  پلمب خانه‌های مسافر و مراکز اقامتی غیر مجاز ادامه دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

ارسطوزاده ادامه داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با دیگر استان‌های کشور در بوشهر هم آغاز شده و بخوبی پیش می‌رود که در همه شهرستان‌های استان پرسنل میراث فرهنگی در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی پای کار بوده و تلاش می‌کنند.

او یادآور شد: یکی از مکان‌های های تفریحی مردم بوشهر نوار ساحلی است که با کمک شهرداری و پلیس راهور از پارک و توقف هر گونه خودرو و وسیله نقلیه در این نوار جلوگیری می‌شود تا با کنترل بهتر بتوانیم در زمان کمتری از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.