سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی پارک‌ها و جنگل‌ها در روز طبیعت

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت:به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پارک‌ها و مناطق جنگلی روز ۱۳ فروردین تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ،به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان،  نوربخش مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به اینکه این روز‌ها به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور قطع زنجیره شیوع این ویروس مردم باید در خانه بمانند گفت: بدین منظور بوستان‌ها و پارک‌های جنگلی در استان زنجان هیچ گردشگر و میهمانی را نمی‌پذیرد.

او افزود: از کلیه شهروندان درخواست داریم از مسافرت‌های خود به دامان طبیعت جدا پرهیز نموده و از هر گونه تجمع انسانی در محیط‌های اشاره شده خودداری نمایند.

به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تمهیدات لازم در راستای جلوگیری از حضور مردم در طبیعت اندیشیده شده و بر اساس تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بسته شدن درب بوستان‌ها و پارک‌های جنگلی نه تنها در استان زنجان بلکه به صورت سراسری در تمام استان‌ها کشور انجام می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی در روز‌های ۱۲و۱۳ فروردین توقف خودرو در حاشیه اتوبان‌ها و جاده‌ها ممنوع است و پلیس از پرسه زدن بیهوده خودروها ممانعت کرده و اعمال قانون می کند. 
 
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هم گفت: با توجه به اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی محورهای زنجان - تهم- چورزق و زنجان - طارم تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
 
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.