سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با امام جمعه تبریز

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با اشاره به نقش بی بدیلی نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: کمر طاغوت با حضور نیروی هوایی ارتش در محل اقامت حضرت امام خمینی (ره)، شکسته شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نیروی هوایی ارتش را مایه افتخار و آبروی نظام دانست افزود: دانش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات والفجر ۸، موجب به هم خوردن معادلات و سازماندهی رژیم بعثی صدام شد.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده که برای تودیع و معارفه فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری به تبریز آمده بود هم در این دیدار گفت: مردم غیور آذربایجان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش پررنگ و اثرگذار داشته و همواره در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز در خط امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

در این دیدار از خدمات امیر سرتیپ دوم خلبان هاشمی تجلیل و امیر سرتیپ دوم خلبان رسولی به عنوان فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.