سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از کشتی بیمارستانی برای بستری کردن بیماران کرونایی در نیویورک

به دلیل انباشته بودن بیمارستان‌های ایالت نیویورک آمریکا از بیماران مبتلا به کرونا، یک کشتی بیمارستانی به کمک سیستم خدمات درمانی این ایالت آمده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، در حال حاضر شهر نیویورک تبدیل به کانون گسترش بیماری کرونا در آمریکا شده، بطوری که آمار نزدیک به شصت هزار نفر مبتلا به کرونا را اعلام کرده است.

کشتی بیمارستانی «یو‌اس‌ان‌اس کامفورت» که در ترمینال منهتن پهلو گرفته است به کمک بیمارستان‌های این شهر آمده که انباشته از بیماران هستند و دیگر ظرفیت خالی برای پذیرش بیشتر ندارند.

بنا به گفته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هدف از استقرار این کشتی در منهتن پذیرش نه تنها بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بلکه رسیدگی به بیمارانی که نیاز به کمک‌های فوری پزشکی دارند، است. این کشتی دارای ۱۲ اتاق عمل و هشت تخت بخش مراقبت ویژه و کادر پزشکی است.

بنا به گفته رئیس‌جمهور آمریکا، اگر اقدامات دولت بتواند آمار قربانیان کرونا در این کشور را زیر ۱۰۰ هزار نفر نگهدارد به معنای عملکرد خوب آن است. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۴۲ هزار مبتلا در صدر جدول کشور‌های آلوده به این ویروس قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.