سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت مردم استان در کاهش ترددهای نوروزی

تردد های نوروزی در استان البرز از اول فروردین تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، ۶٠ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: امسال حجم مسافرت نسبت به سال گذشته بسیار کاهش داشت به طوری که در ۱۰ روز فروردین ماه ، تردد ۴ میلیون ۸۶۱ هزار و ۴۹۴ دستگاه خودرو توسط ۴۴ دستگاه ترددشمار ثبت شد.

فردی افزود : این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ میلیون ۱۱۲ هزار و ۲۱۳ دستگاه خودرو بود.
او گفت : این آمار نشان می‌دهد که مردم استان البرز شرایط را به خوبی درک و مدیریت کرده اند.

فردی افزود : ۶۴ منطقه ورود به شهر های استان شناسایی شده که ٣٧ منطقه مسدود و در ٢٧ منطقه پایش نیز با حضور بسیجیان ، ماموران انتظامی ، امدادگران هلال احمر و گروه های دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان گفت : ستاد مدیریت ویروس کرونا و فرمانداری‌ها برنامه‌ریزی و اطلاع‌ رسانی لازم را انجام داده اند و امسال از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز برای روز طبیعت استفاده می شود تا مردم در روز طبیعت در خانه بمانند.

او در پایان افزود : مشارکت اجتماعی در این زمینه باید جدی تر شود زیرا حضور و حمایت مردم در جهت اجرای ماندن در خانه واقعا به ما کمک می کند و در هر صورت همه افراد برای سلامتی خود و خانواده باید اقدامات پیشگیرانه که کمترین هزینه مالی و جانی را دارد ، انجام دهند و هر کس خود مراقب رفتار اجتماعی و رعایت فاصله فیزیکی باشد.
انتهای پیام / ا . م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.