سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نانوایی‌های تربت جام در روز سیزده فروردین تعطیل نخواهد شد

معاون فرماندار و دبیر ستاد مقابله با کرونا تربت جام گفت: مردم برای خرید نان همچون قبل اقدام نمایند و نانوایی‌ها در روز سیزده فروردین روز طبیعت تعطیل نخواهد شد.

حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: هیچ مصوبه‌ای در شهرستان برای تعطیلی واحد‌های خدمات رسانی مانند نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت نداشته‌ایم و قصد هم نداریم این گونه واحد‌هایی که جزو خدمات دهندگان اصلی به مردم هستند را تعطیل کنیم.

او ادامه داد: از همه واحد‌های خدمات‌رسان از جمله نانوایی‌ها در سطح تربت جام درخواست کرده‌ایم که به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا موازین بهداشتی را رعایت کنند.

معاون فرماندار تربت جام گفت: به منظور اجرای مصوبه ستادملی مدیریت کرونا مبنی بر فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس کرونا بازار و راه‌های ورودی به شهر باتفاق اعضای شورای تامین و دست اندرکاران مقابله با ویروس کرونا مورد بازدید قرار گرفت و ورودی‌ها کاملاً مسدود شد.

کاظمی افزود: ورود خودرو‌ها به داخل شهر بامجوز و هماهنگی نیروی انتظامی صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده خودرو غیربومی در سطح شهر، خودرو ۵۰۰ هزار تومان جریمه و یک ماه توقیف خواهد شد.

انتهای پیام//ز. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.