سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوقاف یزد پا به پای سفید پوشان سنگر سلامت، در مبارزه با کروناست به همراه تصویر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در یزد تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در کارگاه‌های تجمعی و خانگی اوقاف، تولید و بین گروه‌های هدف توزیع شده است.

محمدحسین کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ، با اشاره به تخصیص ۱۵۰ میلیون تومان برای مبارزه با کرونا، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در یزد تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در بیش از ۴۰ کارگاه تجمعی و خانگی اوقاف، تولید و بین گروه‌های هدف توزیع شده است.

او افزود: در این کارگاه‌ها به طور متوسط روزانه ۳۰ هزار ماسک و ۵۰۰ لباس کادر درمانی بیمارستان‌ها به همت ۳۰۰ خیاط آموزش دیده تولید می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه ماسک‌های تولیدی پیش از توزیع، مراحل استرلیزه و ضدعفونی شدن را طی می‌کنند، اظهارداشت: این ماسک‌ها در فواصل زمانی مختلف و به طور رایگان بین واحد‌های صنفی ضروری به ویژه نانوایی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، نیروی‌های انتظامی، کارکنان اداره پست و شهرداری ها، آتش نشانان و ... توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه ماسک‌های تولیدی در دو داروخانه بیمارستان موقوفه گودرز و شهید چمران یزد نیز توزیع می‌شود، اضافه کرد: تاکنون بیش از پنج هزار ماسک به طور رایگان بین اقشار نیازمند شهرستان یزد توزیع شده است.

او در پایان اعلام کرد: مجموعه اوقاف یزد تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا در کنار مجموعه درمانی و شهروندان است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.