سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید فعالیت گشت‌های امور اراضی در عید نوروز

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تشدید فعالیت گشت‌های امور اراضی در عید نوروز امسال، گفت : این سازمان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه«پورمراد جانی» مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت مستمر و بازدید تیم‌های گشت امور اراضی در قالب سامانه ۱۳۱ در ایام نوروز، گفت : در این شرایط سخت که سایه ویروس کرونا بحرانی سخت برای دنیا و کشور ما به وجود آورده با حضور مستمر مانع از تعدی افراد سودجو به منابع طبیعی می‌شویم.

او گفت : در این وضعیت افرادی سودجو و فرصت‌طلب در فکر ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها هستند که در این راستا با حضور هوشمندانه اکیپ‌های گشت ویژه اراضی در کل استان همکاران پرتلاش ما هوشمندانه نظارت دقیق دارند.

ا اوفزود: در مدت ایام تعطیلات اکیپ‌های امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی نیز حضور پررنگ خود را بیش از پیش به نمایش گذاشته و برخورد لازم را با این سودجویان فرصت طلب انجام داده اند.

او افزود: به محض اطلاع اکیپ‌های گشت امور اراضی بلافاصله این اکیپ‌ها در محل حاضر و عملیات ساخت و ساز غیرمجاز متوقف می‌شود.

جانی گفت: برای نمونه در هفته گذشته در حوزه شهرستان کرمانشاه، جوانرود و سرپل ذهاب مواردی که شناسایی شده در اسرع وقت برخورد لازم به عمل آمد.

او گفت: براساس قوانین و مقررات حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با افرادی که قصد هرگونه ساخت وساز غیر مجاز را داشته باشند برخورد قاطع خواهد شد و طبق ماده ۱۰ و تبصره‌های این ماده به سرعت نسبت به تخریب و اعاده به وضع قبل ساخت و ساز‌های غیرمجاز از طریق مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.