سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج جامعه زنان خراسان رضوی هم قدم با مردم در جنگ کرونا

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با شیوع ویروس کرونا در سطح استان هم پای مردم خدماتی را ارائه کرده است.

رویا حیدرزاده مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با شیوع ویروس کرونا بسیج جامعه زنان خراسان رضوی فعالیت‌هایی در سطح استان انجام داد.

او ادامه داد: تمامی کارگاه‌های خیاطی به فعالیت‌هایی نظیر دوخت ماسک و گان اختصاص یافت در حال حاضر هزار و ۲۰۰ نفر روزانه ۱۳ هزار ماسک و گان به صورت کارگاهی و خانگی، تولید می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: بسیج جامعه زنان به طرح غربالگری تلفنی و حضوری درب منزل همت گماشت که در این طرح ۸۰۰ نفر از خواهران بسیجی با همراهی معاونت بهداشت و درمان سپاه امام رضا (ع) و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این زمینه خدمات ارائه می دهند. 

حیدرزاده افزود: از دیگر فعالیت ها "خدمات مردم یاری در محلات" است که در این طرح به محرومین و زنان سرپرست خانوار خدمت رسانی می‌شود، با همت پایگاه‌های محلات، خانواده‌ها شناسایی شدند و وام‌های بلا عوض و قرض الحسنه طولانی به آن‌ها داده شد.

او ادامه داد: بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی از سمت پایگاه‌های مقاومت خواهران به خانواده‌های نیازمند، داده شد که ارزش ریالی این بسته‌ها از ۱۲۰ هزار تومان تا ۲۸۰ هزار تومان بود.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: خدمات مردم یاری در محله از طریق رسیدگی به خانواده‌های شهدا و نیازمندان، تهیه غذا و ضد عفونی کردن منازل و  خرید مایحتاج آن‌ها از اقدامات انجام شده و درحال اجرا می‌باشد.

حیدرزاده افزود:گروه‌های داوطلبانه از بسیج خواهران با تهیه آبمیوه به کادر درمانی و بیماران کمک رسانی کردند همچنین در اقدامی خداپسندانه خواهران بسیج طلاب به تغسیل و شست و شوی متوفیان کرونایی پرداختند.

انتهای پیام// ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.