سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیوستن جهانبخش به پویش AFC برای مبارزه با کرونا /جهانبخش: اتحاد رمز پیروزی بر کرونا است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه برایتون به پویش AFC برای مبارزه با کرونا پیوست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه برایتون به پویش AFC برای مبارزه با کرونا پیوسته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از چند روز گذشته برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا پویشی تحت عنوان «زنجیره را بشکنیم» به راه انداخته و مردم را تشویق کرده با ماندن در خانه موجب مهار بیشتر شیوع ویروس کرونا شوند.

به گزارش سایت AFC کمپین آگاهی بخشی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سرتاسر قاره اثرات مثبتی داشته و بیش از ۵۰ بازیکن، مربی و داور از این پویش حمایت کرده اند.

این سایت اسامی بازیکنانی را که به تازگی به این پویش پیوسته‌اند منتشر کرد که نام علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه برایتون نیز در بین آن‌ها به چشم می‌خورد.

جهانبخش که در فصل و ۲۰۱۷-۲۰۱۸ به عنوان آقای گلی لیگ هلند دست یافت و سپس راهی برایتون انگلیس شد، در این باره گفت: مهمترین چیزی که همه ما باید در این مقطع انجام دهیم این است که قوی و هوشیار بمانیم. من باید afc را به خاطر نشان دادن این مدیریت در برخورد با بحران ویروس کرونا از طریق این پویش ستایش کنم و افتخار می‌کنم که نقش خودم را ایفا کنم.

"من از همه می‌خواهم که دستان خود را به طور مرتب و کامل بشویند. این وظیفه ما است که زنجیره را بشکنیم و از انتشار ویروس و تأثیرگذاری آن بر خانواده و دوستان خود جلوگیری کنیم.

بیایید در این امر بسیار مهم متحد باشیم. گسترش COVID-۱۹ فقط درصورتی ممکن است متوقف شود که ما با هم همکاری کنیم و نقش خود را ایفا کنیم . من شک ندارم که ما می‌توانیم بر این بیماری همه گیر غلبه کنیم و قوی‌تر و مقاوم‌تر از قبل برگردیم. "


بیشتر بخوانید:

  اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا

واکنش علیرضا جهانبخش به سوالات مردم درباره عکس‌هایش با پورشه!


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.