سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی عرضه کننده مایحتاج مردم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی عرضه کننده مایحتاج مردم در این ایام خبر داد و گفت : اجازه تخلف و تعطیلی را به این واحد‌ها نمی‌دهیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهقهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به محدودیتی که برای فعالیت برخی واحد‌های صنفی به جهت پیشگیری از بیماری کرونا در نظر گرفته شده، گفت : این محدودیت به هیچ عنوان شامل واحد‌های صنفی عرضه کننده مایحتاج مردم مانند قصابی‌ها، خبازی‌ها، سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها نمی‌شود.

او گفت : این واحد‌ها در این ایام حق تعطیل کردن و عدم عرضه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم را ندارند و نظارت جدی در این زمینه صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از تشدید نظارت بر فعالیت این واحد‌ها خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم برخی با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده به گرانفروشی، عدم عرضه کالا و... بپردازند و با هرگونه تخلف برخورد جدی خواهد شد.

 این مسئول،گفت: هیچ مشکلی در زمینه توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و واحد‌هایی که در زمینه عرضه این کالا‌ها تخلف کنند، جریمه می‌شوند.

شاهی داروخانه‌ها و پمپ بنزین‌ها را نیز از دیگر مراکز ارائه خدمات دانست که باید در این ایام فعال باشند و بر شیوه کار آن‌ها نظارت می‌شود.

او از محدودیت فعالیت واحد‌های صنفی یاد کرد که مایحتاج اساسی مردم را عرضه نمی‌کنند و گفت: کارگروه مشترکی به این منظور با همکاری دادستانی تشکیل شده که تعزیرات نیز عضو کارگروه است و ابتدا به واحد‌هایی که باز هستند تذکر می‌دهند و اگر به تذکرات توجه نشود، این واحد‌ها پلمب خواهند شد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.