سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در کاشمر

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی در این شهرستان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمدی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: ۱۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی توسط گشت حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی در این شهرستان شناسایی شده است.


او ادامه داد: این تیم ها ضمن گشت زنی با نظارت دقیق بر موضوع حفظ کاربری اراضی کشاورزی، مشاوره لازم جهت رعایت قوانین مربوط به امور اراضی را انجام داده و عملیات تغییر کاربری غیر مجاز توسط کشاورزان منطقه را متوقف می نمایند.

مدیر جهادکشاورزی کاشمر گفت: ۵ مورد توقف عملیات و ۳ مورد اخطار به تغییر کاربری غیر مجاز نیز توسط گشت اراضی مدیریت داده شده است.

محمدی افزود: تشدید تغییرات کاربری اراضی روستاها و در نتیجه رشد کالبدی آنها از پیامدهای مهم شهرنشینی شتابان است که به گسترش فضای شهر منجر می شود، از این رو لازم است عوامل و نیروهای محرک در جریان تغییرات کاربری اراضی روستاهای پیرامون شهرها شناسایی شوند.

هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام//م.د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.