سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال سیزده بدر نداریم/ درصورت تخطی از قانون برخورد خواهیم کرد

فرماندار تربت حیدریه گفت: محدودیت‌های شدیدی برای روز سیزده‌بدر اعمال خواهد شد و خودرو‌هایی که به قصد تفریح بخواهند از شهر خارج شوند، توقیف، جریمه و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی ظلم به پرستاران و پزشکان و سایر مردم است و به همین منظور با کلیه کسانی که به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های وضع شده بی توجهی می‌کنند و سلامت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند، طبق قانون برخورد می‌شود.

او تصریح کرد: با توجه به ویروس کرونا در وضعیت ناپایدار و خطرناکی در مقابله با این بحران نوپدید هستیم، ضمن مدیریت استرس و اضطراب کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید.

فرماندار تربت حیدریه گفت: ورود به کلیه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده، محدودیت‌های شدیدی برای روز سیزده‌بدر در شهرستان اعمال خواهد شد و خودرو‌هایی که به قصد تفریح بخواهند از شهر خارج شوند، توقیف، جریمه و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

رستمی افزود: افرادی که به این بیماری دچار شده اند بیشترین مراودات و ارتباطات را داشته و به دستورالعمل‌های بهداشتی کمترین توجه را داشته اند؛ در خانه ماندن کمترین انتظار مسئولین از شهروندان است به قوانین وضع شده احترام بگذارید و در خانه بمانید در صورت بی توجه و بی مسئولیتی اجتماعی، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.

انتهای پیام//ا.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.