سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه شمال فارس خبر داد؛

تردد روان در محور‌های فارس/کاهش تردد ۱۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: تردد در محور‌های فارس روان و عادی است.

عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در سامانه بارشی اخیر که از اواخر وقت ۸ فروردین وارد استان فارس شده و امروز ۱۱ فروردین ۹۹ از استان خارج می شود، اظهار کرد: در حال حاضر همه محور‌های استان فارس باز و تردد در آن‌ها به روال عادی و روان در جریان است.

او اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کاهش تردد ۱۴ درصدی در محور‌ها وجود داشته است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با اشاره به اجرای طرح محدودیت در محور‌ها و ورودی و خروجی استان فارس، ادامه داد: در ۱۲ روز اخیر کاهش ۵۷ درصدی تردد در جاده‌ها وجود دارد.

عبدالهاشم دهقانی با بیان اینکه شهروندان در منزل بمانند و سفری نداشته باشند، اضافه کرد: رانندگانی که باید کالا‌های اساسی را به دست مردم برسانند و به دلیل کار در جاده‌ها فعالیت و تردد داشته باشند، با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا و برقراری محدودیت‌هایی در جاده ها، تصریح کرد: در مبادی ورودی شهر‌ها محدودیت‌هایی برقرار است و تنها خودرو‌های بومی مجاز به ورود هستند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس اضافه کرد: همچنین برای خروج خودرو‌ها محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده مگر کسانی که شاغل در کار‌های خدماتی و ادارات اطراف حاشیه شهر‌ها هستند یا به عکس خانه‌های آن‌ها در حاشیه شهر‌ها است و نیاز است برای کار وارد شهر‌ها شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.