سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجربه سکوت جاده های تفت در سیزده بدر ۹۹

فرماندار تفت گفت: توقف خودرو در کنار تفرجگاه‌های تفت مشمول جریمه می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار تفت با بیان اینکه امکان حضور افراد در تفرجگاه ها و بوستان ها وجود ندارد، گفت: توقف خودرو در کنار پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع و مشمول جریمه می شوند.

او افزود: تدابیر ویژه تردد برای روزهای نیمه فروردین‌ماه اتخاذ شده تا تردد در شهرستان به کمترین میزان ممکن کاهش یابد همچنین  از دوازدهم تا پانزدهم فروردین تمامی مسیرهای ورودی به شهرها و روستاهای شهرستان کاملا مسدود است.

فرماندار تفت ادامه داد : در روزهای یادشده در مناطق روستایی نیز فقط ساکنین دائمی روستا حق تردد در داخل روستا را خواهند.

او از ساکنین شهرهای تفت، نیر و بخ و روستاهای شهرستان تفت درخواست کرد تا تردد خود در این چهار روز را به حداقل برسانند و در صورت ضرورت تردد حتما بیمه نامه خودرو که نشان دهنده محل سکونت آنان در مناطق شهری و روستایی شهرستان است را به همراه داشته باشند.

نوکار با اشاره به صدور کارت تردد برای کارکنان واحدهای صنعتی، تولیدی، دام‌پروری تصریح کرد: ورود به شهرستان تفت فقط برای ساکنین دائم این شهرستان امکان‌پذیر بوده و از حضور هم استانی‌ها در تعطیلات پیش رو به‌طورجدی جلوگیری خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان تفت از کنترل ورودی و خروجی مهمانشهر انصار تفت نیز خبر داد و بیان کرد: با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد پایش سلامت اتباع مستقر در مهمانشهر انصار در دستور کار قرارگرفته و ورودی و خروجی این مهمانشهر نیز کنترل خواهد شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.