سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز شهر دامغان برای جلوگیری از شیوع کرونا مسدود شد

فرماندار دامغان گفت: محدوده مرکز این شهر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر مجد فرماندار دامغان گفت: محدوده چهارراه لاله (مرکز شهر) دامغان به دلیل شیوع کرونا، در زمان اوج تردد‌ها از ساعت ۱۹ الی ۲۲ تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

او افزود: این اقدام بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، جلوگیری از تجمعات و برای حفظ سلامت شهروندان اجرا می‌شود.

مجد به جزئیات اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: خیابان‌های منتهی به چهارراه لاله دامغان از میدان شهدا تا میدان امام، مسیر چهار راه باغ جنت به سمت چهارراه لاله و مسیر سه راهی شهید فلاحی به سمت چهارراه لاله مسدود است.

فرماندار دامغان اضافه کرد: با اجرای این طرح، تردد در شهر بسیار کاهش یافته است که امیدواریم با این کاهش تردد و قطع زنجیره انتقال، شیوع کرونا نیز کاهش پیدا کند.

او تصریح کرد: براساس مصوبه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل رفت و آمد‌ها در دامغان نیز با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می‌شود.

فرماندار دامغان گفت: تنها راه شکست ویروس کرونا، قطع کردن زنجیره انتقال است و مردم باید در این زمینه کمک کنند و مهم‌ترین کمک آن‌ها نیز ماندن در خانه است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.