سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دره سیلابی در میداوود، چوپان جوان را بلعید

فرماندار باغملک از غرق شدن چوپان جوان در دره سیلابی میداوود از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجاتی‌پور فرماندار باغملک گفت: ظهر امروز در پی بارش‌های شدید باران شاهد طغیان رودخانه و وقوع سیلاب در بخش میداوود بودیم.

او با بیان اینکه این سیلاب به فاصله ۱۸ کیلومتری مرکز شهر میداوود به وقوع پیوست و در این شهر شاهد خسارت نبودیم، اظهار داشت: وقوع سیلاب در منطقه تپه ماهورا باعث غرق شدن چوپان جوان ۲۵ ساله شد.

نجاتی‌پور این جوان از گله‌داران استان چهارمحال و بختیاری دانست و تصریح کرد: او به همراه دوست خود در حال عبور دادن گله از دره سیلابی بود که در پی غفلت به دره سقوط و در سیلاب ناپدید شد.

فرماندار باغملک بیان داشت: پس از گزارش این خبر تیم‌های امدادی جهت یافتن جسد به منطقه اعزام شدند، ولی کار تجسس بدون نتیجه مانده و تا زمان پیدا شدن جسد ادامه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به وارد شدن خسارات جدی به زمین‌های کشاورزی و باغات منطقه، افزود: در پی تلاقی چند دره در منطقه، شاهد زیر آب رفتن زمین‌های کشاورزی و باغات بودیم که این مساله باعث ایجاد خسارت جدی شد.

او با بیان اینکه وقوع این سیلاب باعث قطع موقتی برق در برخی از روستا‌های منطقه شد، ادامه داد: پس از بارش شدید چند ساعته سیلاب فرو نشست و هم اینک منطقه بدون هیچ‌گونه مشکلی است و در آرامش قرار دارد.

محمد نجاتی پور با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده مشخص نیست، اظهار داشت: تیم‌های ارزیابی از ادارات جهاد کشاورزی، هلال‌احمر، ستاد بحران، اداره برق و آب‌های زیرزمینی در منطقه حضور دارند و پس از اتمام کار کارشناسی میزان خسارت وارده را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.