سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی صدور بیش از ۶۰ مجوز سرمایه گذاری تا پایان سال۹۹

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از پیش‌بینی صدور بیش از ۶۰ مجوز سرمایه گذاری تا پایان سال۹۹ خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: این پیش بینی حداقل سه برابر مجوزهای صادر شده در سال قبل می باشد که امیدواریم تا پایان سال ۹۹عملیاتی شود.

 ارجمند با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری زنجان رو به رشد است، افزود: پیش بینی می‌شود که تعداد ۶۰ فقره مجوز از سوی این اداره کل در سال ۹۹ صادر خواهد شد.

او افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال ۹۸ برای توسعه گردشگری، افزایش رو به رشد میزان سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری را داشتیم و با اشاره به نامگذاری سال جاری به جهش تولید نیز سیاست‌ها و راهبرد‌های سال گذشته را با محوریت جهش تولید در پیش گرفته و تمام ظرفیت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دستگاه‌های زیرمجموعه و مرتبط برای تحقق این شعار به میدان عمل خواهد آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی فعالان اقتصادی استان، صنعتگران و سرمایه گذاران بتوانیم در سال جهش تولید به سیاست‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و مسیر سرمایه‌گذاری‌ها را هموارتر کنیم تا بتوانیم گام‌های بلندی را برای ایجاد رونق سرمایه گذاری و اشتغال زایی در استان و کشور برداریم.
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.