سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تارتار: با ادامه شرایط موجود بهترین تصمیم، تعطیلی لیگ است

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: اگر شرایط همین طور باشد هیچ هواداری نمی‌تواند به ورزشگاه بیاید، در این صورت به اعتقاد من ادامه ندادن مسابقات بهتر است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با یک برنامه فوتبالی در واکنش به این که تنها او و سه مربی دیگر از ابتدای فصل در تیم های خود ماندند اظهار داشت: وقتی یک مربی فرصت کافی برای القای تفکراتش به تیم را داشته باشد و بتواند کارهای لازم را انجام دهد، ثمره کارش را می بیند و خداراشکر من هم با حمایت های باشگاه توانستم در تیم بمانم و به کارم ادامه دهم. البته با نتایج نفت مسجد سلیمان این انتظار می رفت که یکی از نامزدهای انتخاب برترین مربی سال ایران باشم. از کادرمدیریتی باشگاه و کارشناسانی که این انتخاب ها را انجام دادند، تشکر می کنم. 

تارتار در پاسخ به این سوال که با برگزاری لیگ موافق است یا مسابقات باید لغو شود گفت: همه چیز بستگی به این دارد که شرایط به چه صورت پیش می‌رود. اگر شرایط همین طور باشد هیچ هواداری نمی‌تواند به ورزشگاه بیاید و فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد. در این صورت به اعتقاد من ادامه ندادن مسابقات بهتر است، زیرا هر تیم متشکل از ۴۰ نفر است که کنار هم حضور دارند و این ویروس می‌تواند به هر کدام از آن‌ها منتقل شود و خیلی‌های دیگر را گرفتار کند که در این صورت تعطیلی لیگ و نیمه تمام ماندن مسابقات بهتر است.


بیشتر بخوانید: نقی زاده: قشنگ‌ترین رسم نوروز چیدن سفره هفت سین است


سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره بالاتکلیفی تیم‌ها در این شرایط گفت: نمی‌دانیم باید چه کاری کنیم. تیم را به ۳، ۴ گروه تقسم کردیم و یکی از مربیان پیگیر این موضوع است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.