سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشتری جدید مانوئل نویر مشخص شد

تیم فوتبال چلسی، مانوئل نویر دروازه بان تیم بایرن مونیخ را در لیست خرید خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال چلسی در تلاش هستند تا مانوئل نویر دروازه بان تیم فوتبال بایرن مونیخ و کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان را به خدمت بگیرند. آبی پوشان لندنی از دروازه بان خود در این فصل راضی نیستند و به دنبال یک جایگزین برای او هستند.

نویر در رقابت‌های این فصل ۳۷ بار برای باواریایی‌ها به میدان رفته است و توانسته در ۱۵ بازی دروازه خود را بسته نگه دارد. کپا آریزابالاگا دروازه بان تیم چلسی در این فصل در ۳۳ بازی برای تیمش به میدان رفته است که تنها در ۸ بازی موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد.

قرارداد مانوئل نویر ۳۴ ساله در تابستان بعدی به پایان می‌رسد و هنوز قراردادی را مبنی بر ادامه همکاری با تیم مونیخی امضا نکرده است. نشریه سان انگلیس ادعا کرده است که مانوئل نویر علاقه‌ای ندارد تا در خارج از کشورش فوتبال بازی کند بنابراین به احتمال زیاد پیشنهاد تیم چلسی را رد خواهد کرد.

باشگاه بایرن مونیخ الکساندر نوبل دروازه بان جوان تیم فوتبال شالکه را به خدمت گرفته است تا او را جایگزین مانوئل نویر کند. این اقدام مسئولان بایرنی موجب ناراحتی نویر شده است و پس از آن شایعه‌های جدایی این بازیکن از باواریایی‌ها قوت گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.