سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان جشنواره مجازی سرود آوای زندگی

فراخوان جشنواره سرود آوای زندگی با هدف تشویق خانواده‌ها در پیوستن به پویش در خانه بمانیم در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امیر بنی‌طالبی مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان جشنواره مجازی سرود «آوای زندگی» با شعار «درخانه می‌مانیم، باهم می‌خوانیم» خبر داد.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط بین خانواده‌ها است.

بنی طالبی اضافه کرد: برگزیدگان این جشنواره همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) اعلام می‌شود.

او با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره ادامه داد: هر خانواده می‎تواند یک اثر از آثار اعلام شده، چون‌ای ایران (استاد بنان)، خونه مادربزرگه، جان مریم (استاد محمد نوری)، مرغ سحر (استاد شجریان)، قرص قمر (بهنام بانی) و یا یک اثر محلی اختیاری (ترکی، دهکردی یا بختیاری) را انتخاب کرده و در مدت زمان دو تا چهار دقیقه ارسال کند.

بنی طالبی گفت: آثار اجرا شده باید در منزل و محل سکونت ضبط شده باشد و به فیلم‌های ارسالی که در فضای آزاد و سالن عمومی گرفته شده امتیازی داده نخواهد شد و رعایت شئونات اسلامی در حین اجرا برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی است.

او افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فروردین ۹۹ به شماره ۰۹۹۱۵۵۷۱۰۶۷ در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.