سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیران برای تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی مساعدت کنند

رئیس کارگروه بهداشت و درمان قرارگاه بهداشت و سلامت از نیک اندیشان فارسی درخواست کرد برای تامین تجهیزات مورد نیاز در حوزه سلامت قدم خیر بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه با اشاره به برگزاری ۴ جلسه ویژه قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس و لزوم مشارکت یکپارچه برای مهار بیماری کرونا، اظهار داشت: کارگروه های متعدد روزانه اطلاعات جدید علمی دنیا را استخراج و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فضای مجازی قرار میدهند.

او با اشاره به ضرورت حمایت روحی و روانی از پرسنل درمانی درگیر با ویروس کرونا و بیماران، از اعلام آمادگی و مشاركت نیروی های درمانی و غیردرمانی بخش ‌های خصوصی و دولتی استان برای خدمات ‌رسانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ خبر داد.

رئیس هیئت مدیره دارالشفای آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، نایب رئیس هیات امنا و عضو موسس مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: با توجه به بیماری کرونا و مطابق نیاز سنجی مراکز درمانی، از نیک اندیشان فارسی درخواست می‌شود برای تامین تجهیزات مورد نیاز در حوزه سلامت قدم خیر بردارند.

ایمانیه بیان کرد: خیرین و مردم استان می ‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ بانک رفاه کارگران به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس، واریز کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.