سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح گشت‌زنی محله‌ای مقابله با کرونا در استان مرکزی

گشت‌زنی محله‌ای با هدف شناسایی و ساماندهی موارد مشکوک به کرونا در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: طرح گشت‌زنی محله‌ای مقابله با کرونا از امروز یکشنبه با هدف شناسایی و ساماندهی موارد مشکوک به کرونا در استان مرکزی آغاز شد.

امینی با اشاره به اینکه این طرح با بهره‌گیری از خودرو‌های اورژانس اجتماعی ۱۲۳ اجرا می‌شودافزود: مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان مرکزی در تماس افراد برای ساماندهی فرد مشکوک به کرونا با همکاری مرکز بهداشت محله اعزام و اقدامات پزشکی و مشاوره‌ای را انجام می‌دهد.

او با بیان اینکه علاوه بر خدمات کرونایی خدمات آسیب‌های اجتماعی هم به قوت خود باقیست اضافه کرد: مددجویان بهزیستی و افراد عادی هم می‌توانند مسایل روحی و فشار‌های روانی و دیگر آسیب‌های اجتماعی خود را با این مرکز درمیان بگذارند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: متخصصان مشاوره و روانشناس در این مراکز حضور دارند و در زمینه کاهش استرس بیماری کرونا و همچنین راه‌های نگهداری و مدیریت افراد در منزل مشاوره رایگان را به‌صورت تلفنی ارایه می‌دهند.

او ادامه داد: همچنین با حضور خودرو‌های سیار اورژانس در سطح شهر و شناسایی کودکان کار در بخش اورژانس اجتماعی ۱۲۳، آموزش‌هایی هم به این کودکان داده می‌شود و بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و دستکش در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.