سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دورکاری کارکنان اداره برق استان مرکزی

کارکنان اداره برق استان مرکزی در منزل پاسخگوی مردم هستند.

اله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت، امکان پاسخگویی در منزل (Home Agent) ایجاد شده است.

اله داد افزود: در زمان‌های بحران که امکان مراجعه اپراتور‌ها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، می‌توان با این قابلیت تعداد اپراتور‌های پاسخگو را افزایش داد.

او اضافه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: خدمات غیرحضوری از طریق سایت این شرکت به آدرس mpedc.ir، تلفن١٢١، سامانه پیامکی پیک ١٠٠٠١٠٠٠١٢١، پرداخت صورتحساب از طریق تماس با ١۵٢١ و اپلیکیشن همراه برق امکان پذیر است.

او اظهار کرد: همچنین با هدف گسترش دولت الکترونیک و به منظور تسهیل و تسریع ارتباطات مردمی به ویژه در شرایط حساس کنونی و برای پیشگیری از توسعه ویروس کرونا، امکان ارتباط تماس تصویری مدیران ارشد شرکت با مردم ایجاد شده است

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.