سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بهداشتی در فهرج

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج از تشدید کنترل و نظارت بهداشتی، ویژه ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی بماندشتی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: اکیپ‌های دامپزشکی، بر اماکن تولید، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی بویژه رعایت بهداشت فرآورده ها، بهداشت فردی و بهداشت ابزار کار و ... نظارت مستمر دارند و با اماکن متخلف قاطعانه برخورد می‌کنند.

او افزود: از آنجا که مصرف فرآورده‌های خام دامی، گوشت سفید، گوشت قرمز و ... از نیاز‌های اصلی جامعه است، دامپزشکی با افزایش نظارت بر مراحل تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی و مراکز عرضه، سلامت افراد را تامین می‌کند.

بماندشتی از کلیه همشهریان خواست: مواد خام دامی مورد نیاز اعم از گوشت، مرغ، ماهی و ... را از مراکز معتبر مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و در هنگام خرید گوشت حتما به مهر و برچسب معتبر دامپزشکی بر روی لاشه‌ها که نشانه تایید و بازرسی تحت نظارت دامپزشکی است توجه داشته باشند، ضمن اینکه در هنگام خرید مرغ نیز به درج کد بهداشتی دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضا دقت کنند.

او بر خرید نکردن مواد پروتئینی به ویژه ماهی از دست فروشان و خودرو‌های دوره گرد با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی‌های ثانویه مواد خام تاکید کرد و از همشهریان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند و یا با شماره ۴۴۲۸۱۰۰۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.